Dieta pro lepší orgasmus

Překvápko! Chcete lepší sex? Pak zamiřte do své kuchyně. Všechno je o tom, co jíte nebo nejíte. Věřte tomu, že správné potraviny mají dopad na váš sexuální život. Jídlo ovlivňuje vaše hormony, energii i úroveň stresu. Zde je 8 jídel, které můžete zkusit pro svůj lepší milostný život.

1. Med

Tahle sladká dobrota je bohatým zdrojem bóru, což je minerál, který mimo jiné naleznete v listové zelenině, ovoci, luštěninách i oříšcích. Tento minerál napomáhá tělu metabolizovat a využívat základní ženský pohlavní hormon estrogen. Některé studie nyní ukazují, že kromě toho také zvyšuje hladinu testosteronu v krvi, to je zase hormon, který je zodpovědný za touhu po pohlavním styku a orgasmus u mužů i žen.

2. Zelenina, semínka a ořechy

Jejich tuky jsou klíčové zdroje mastných kyselin, z nichž vaše tělo produkuje cholesterol. Ten je základem pro všechny pohlavní hormony. Pokud zahájíte nějakou dietu, nebo přidáte do jídelníčků více zdravých = rostlinných tuků, pravděpodobně zaznamenáte zvýšené libido.

3. Zrní

Zrnka zvyšují množství testosteronu dostupného v krvi. Zkuste si dát několikrát do týdne třeba vařené ovesné vločky. Po pár týdnech pocítíte vaši zvýšenou sexuální touhu.

4. Ústřice

Jedná se o klasické afrodiziakum, které si opravdu zaslouží svou pověst. Mořské plody (pokud je konzumujete v rozumném množství) jsou plné minerálů, které jsou složkami pohlavních hormonů. Také jsou důležité pro optimální fungování vašeho mozku a nervového systému.

5. Mořské řasy

Jedná se o další zdroj minerálů. Mají vysoký obsah jódu napomáhajícího správné funkci štítné žlázy. Ne nadarmo se ženám trpícím ztrátou libida radí, aby zkusily jíst více japonských potravin nebo řepy.

6. Čokoláda

Opět se bavíme o rozumném množství. Jedná se o skvělé jídlo, které si oblíbíte, a ještě je dobré pro váš milostný život. Čokoláda obsahuje methylxantiny, které stimulují přenos a vedení nervových impulsů a tím vyvolávají pocit uspokojení. Kromě toho je čokoláda známá jako organoleptické jídlo, což znamená, že její smyslná textura, barva i vůně vám pomohou dostat se do nálady. Stejně jako čokoláda sem patří i kakao, čokoládová omáčka, zmrzlina, ale i sýrové a smetanové omáčky.

7. Vejce

Vajíčka jsou plná vitamínů B, zejména B6 a B5 (kyselina pantothenová). Díky svému složení vyrovnávají hladiny hormonů, udržují hladinu energie a pomáhají tělu vyrovnat se se stresem. Další zdroje vitamínu B6 jsou špenát, mrkev, hrášek, pivovarské kvasnice, slunečnicová semínka, pšeničné klíčky a ryby.

8. Zinek

Úzké kousky červeného masa spolu s hnědou rýží, celozrnným chlebem, mořskými plody, zeleninou listovou a drobivými sýry jsou zdrojem zinku. Ten pomáhá omezit produkci hypofyzárního hormonu prolaktity, který může způsobit sexuální dysfunkci.

Pokud chcete nějaké další tipy na lepší orgasmus, neváhejte se podívat na naše další články.

Pokud vás zajímá zdravá strava a její dopad na sexuální život, můžete se podívat sem.

Share on facebook
Sdílet na Facebooku
Share on twitter
Sdílet na Twitteru

Další zajímavé články

Je vám více než 18 let Stránky se sexuálním obsahem.